اطلاعیه‌ها

بازرگانی پارت (اعلمی) در بزرگترین رویداد نمایشگاهی لوازم خانگی شرق کشور، در مشهد حضور می یابد.

بازرگانی پارت (اعلمی) به عنوان نماینده فروش برندهای اینترناسیونال آنیل، امپریال و تکنوسان، در بزرگترین نمایشگاه لوازم خانگی مشهد حضور می یابد. این نمایشگاه از تاریخ 26 تا 29 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.

بازرگانی پارت (اعلمی) با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش لوازم خانگی، یکی از معتبرترین و خوشنام ترین شرکت های این حوزه در مشهد است. این شرکت در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد، جدیدترین محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه خواهد داد.
در این نمایشگاه، بازرگانی پارت (اعلمی) تخفیفات و هدایای ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. علاقه مندان می توانند از تاریخ 26 تا 29 دی ماه 1402 از ساعت 16 الی 21 به غرفه شماره 35 سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد مراجعه کنند.

در این نمایشگاه چه می بینید؟

در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد، جدیدترین محصولات و خدمات از برندهای معتبر لوازم خانگی ایران عرضه خواهد شد. این محصولات شامل انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، تلویزیون، جاروبرقی و … می شوند.
بازرگانی پارت (اعلمی) در این نمایشگاه، محصولات برندهای ناسیونال آنیل، امپریال و تکنوسان را به نمایش خواهد گذاشت. این برندها از جمله معتبرترین و باکیفیت ترین برندهای لوازم خانگی در ایران هستند.

چه تخفیفاتی را می توانید دریافت کنید؟

بازرگانی پارت (اعلمی) در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد، تخفیفات ویژه ای برای مصرف کنندگان و فروشندگان در نظر گرفته است.
نمایشگاه لوازم خانگی مشهد فرصت مناسبی برای خرید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب است. در این نمایشگاه، می توانید جدیدترین محصولات لوازم خانگی را از برندهای معتبر مشاهده کنید و با کارشناسان فروش در مورد محصولات مورد نظر خود مشورت کنید.
علاوه بر این، با مراجعه به این نمایشگاه، می توانید از تخفیفات و هدایای ویژه ای که بازرگانی پارت (اعلمی) در نظر گرفته است، بهره مند شوید.

آدرس غرفه بازرگانی پارت (اعلمی) در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی مشهد:

نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سالن فردوسی، غرفه 35
26 لغایت 29 دی‌ماه 1402
ساعات بازدید از نمایشگاه:
16 الی 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *