اطلاعیه‌ها

سمینار شرکت ناسیونال آنیل به میزبانی بازرگانی پارت در مشهد برگزار شد.

سمینار بزرگ معرفی و فروش محصولات ناسیونال آنیل به میزبانی شرکت بازرگانی پارت به مدیریت جناب علیرضا اعلمی و با حضور مدیران محترم شرکت ناسیونال آنیل (برادران حدادیان) در مشهد برگزار شد.

جشنواره فروش محصولات ناسیونال آنیل در تیرماه 1401 در تالار بزرگ تخت جمشید مشهد به میزبانی بازرگانی پارت (اعلمی) برگزار شد. این جشنواره با حضور هنرمندانی چون بهنوش بختیاری (بازیگر)، مجید شهریاری (بازیگر)، علی صبوری (کمدین) و علی منتظری (خواننده) برگزار شد. همچنین، مدیران شرکت ناسیونال آنیل، برادران حدادیان، نیز در این جشنواره حضور داشتند.

در این جشنواره، محصولات ناسیونال آنیل با تخفیف‌های ویژه به مشتریان عرضه شد. همچنین، به مشتریانی که محصولات ناسیونال آنیل را خریداری می‌کردند، هدایایی ارزنده مانند موتور سیکلت و سفر به کیش اهدا شد.

بهنوش بختیاری، مجید شهریاری و علی صبوری در جشنواره فروش محصولات اینترناسیونال آنیل

بهنوش بختیاری، مجید شهریاری و علی صبوری از جمله هنرمندانی بودند که در جشنواره فروش محصولات ناسیونال آنیل حضور داشتند. این هنرمندان در مراسم افتتاحیه جشنواره به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند.

بهنوش بختیاری در این مراسم گفت: “من در خانه از محصولات ناسیونال آنیل استفاده می‌کردم و همیشه از کیفیت بالای این محصولات رضایت داشتم. خوشحالم که امروز در این جشنواره حضور دارم و می‌توانم از نزدیک با محصولات جدید ناسیونال آنیل آشنا شوم.”

اهدای جوایز ارزنده به مشتریان جشنواره فروش محصولات ناسیونال آنیل

در پایان جشنواره فروش محصولات ناسیونال آنیل، به مشتریانی که محصولات ناسیونال آنیل را خریداری می‌کردند، هدایایی ارزنده مانند موتور سیکلت و سفر به کیش اهدا شد.

مدیرعامل بازرگانی پارت (اعلمی): جشنواره فروش محصولات ناسیونال آنیل با استقبال بی‌نظیر مشتریان مواجه شد.

علیرضا اعلمی، مدیرعامل بازرگانی پارت (اعلمی)، در حاشیه جشنواره فروش محصولات ناسیونال آنیل گفت: “ما از استقبال بی‌نظیر مشتریان از این جشنواره بسیار خوشحالیم. این نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات ناسیونال آنیل و اعتماد مشتریان به این برند است.”

وی افزود: “ما در بازرگانی پارت (اعلمی) همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه کنیم. ما در آینده نیز جشنواره‌های فروش محصولات ناسیونال آنیل را با جوایز ارزنده‌تر برگزار خواهیم کرد.”

لازم به ذکر است، شرکت اینترناسیونال آنیل یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌کند.

بازرگانی پارت (اعلمی) با سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش لوازم خانگی، همواره تلاش می‌کند تا با برگزاری جشنواره‌های فروش و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *