اطلاعیه‌ها

همایش معرفی لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل در بیرجند با استقبال خوب همکاران مواجه شد.

همایش معرفی لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل در آبان ماه 1402 در بیرجند به میزبانی بازرگانی پارت (اعلمی) برگزار شد. این همایش با استقبال خوب مشتریان مواجه شد.

در این همایش، جدیدترین محصولات لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل به مشتریان معرفی شد. همچنین، بسته‌های متنوع لوازم خانگی با آفرهای بسیار ویژه و شگفت‌انگیز به همراه هدایای ارزنده بر روی بسته‌ها همچون گوشی اپل و سامسونگ به فروش رسید.

محصولات جدید لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل

در این همایش، جدیدترین محصولات لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل به مشتریان معرفی شد.
محصولات جدید لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل با طراحی زیبا و مدرن، امکانات پیشرفته و کیفیت بالا، نظر مشتریان را به خود جلب کردند.

بسته‌های متنوع لوازم خانگی با آفرهای ویژه

در این همایش، بسته‌های متنوع لوازم خانگی با آفرهای بسیار ویژه و شگفت‌انگیز به فروش رسید. این بسته‌ها شامل انواع لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل بودند.
مشتریان می‌توانستند با خرید هر یک از این بسته‌ها، یک هدیه ارزنده همچون گوشی اپل یا سامسونگ دریافت کنند.

استقبال خوب مشتریان از همایش

این همایش با استقبال خوب مشتریان مواجه شد. مشتریان از فرصت خرید محصولات لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل با قیمت‌های ویژه و هدایای ارزنده استقبال کردند.

مدیرعامل بازرگانی پارت (اعلمی): همایش معرفی لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل موفقیت‌آمیز بود.

مدیر بازرگانی پارت (اعلمی)، در حاشیه همایش معرفی لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل گفت: “ما از استقبال خوب مشتریان از این همایش بسیار خوشحالیم. این نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات امپریال و اینترناسیونال آنیل و اعتماد مشتریان به این برندها است.”
وی افزود: “ما در بازرگانی پارت (اعلمی) همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه کنیم. ما در آینده نیز همایش‌های معرفی محصولات برندهای معتبر لوازم خانگی را برگزار خواهیم کرد.”

نماینده محصولات امپریال و اینترناسیونال آنیل در خراسان

امپریال و اینترناسیونال آنیل از برندهای معتبر لوازم خانگی در ایران هستند که محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند. این دو برند در زمینه تولید محصولاتی همچون یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… فعالیت می‌کنند.
بازرگانی پارت (اعلمی) یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه واردات و توزیع لوازم خانگی در ایران است. این شرکت، نماینده رسمی لوازم خانگی امپریال و اینترناسیونال آنیل در خراسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *